--> -->
Top
Váš košík
Váš košík

Váš nákupný košík momentálne obsahuje tieto kurzy:

Celková cena: 0

Dokončiť nákup

AKO ZAČAŤ DEŇ S DOBROU NÁLADOU, AJ KEĎ TELO TVRDÍ NIEČO INÉ

AKO ZAČAŤ DEŇ S DOBROU NÁLADOU, AJ KEĎ TELO TVRDÍ NIEČO INÉ

Zazvoní budík, pomaly otváraš oči a nervózne zavrčíš na ten hrozný zvuk. Si unavený, chcel by si ešte spať a nemáš energiu na to, aby si vstával. Vyzerajú tvoje rána takto? Aký je potom tvoj deň? Pravdepodobne neodvádzaš až taký výkon ako by si mal alebo chcel.
Nemusí to takto byť. Ak budeš poznať tú správnu stratégiu, môžeš sa zobudiť s dobrou náladou, aj keď sa cítiš unavene a pociťuješ nedostatok spánku. Ponúkam ti sedem spôsobov ako sa zobudiť a mať úsmev na tvári.

ZOBUĎ SA S CIEĽOM

Prečo sa ráno budíš? Väčšina ľudí vstáva bez toho, že by si určili cieľ a to môže byť dôvodom, prečo nemajú chuť vstať.
Zamysli sa nad tým, predsa ak máš nejaký cieľ, z ktorého máš radosť a tešíš sa naň, určite budeš vstávať inak. Vyskočíš z postele a budeš sa tešiť. Toto môžeš praktizovať každé ráno. Predstav si niečo príjemné, čo ťa čaká v ten deň.

MAJ DOSTATOK SPÁNKU

Toto je najhlavnejšie pravidlo a faktor, ktorý ovplyvňuje to, v akom stave sa ráno zobudíš. Ak chceš byť cez deň čerstvý a plný energie, snaž sa mať dostatok spánku. Odborníci odporúčajú spať sedem až osem hodín. Nemá zmysel spať štyri hodiny a potom byť celý deň ospalý. Produktivita bude pravdepodobne na bode mrazu. Je lepšie pracovať napr. 10 hodín poriadne ako 20 hodín v totálne unavenom stave. Dôležitá je kvalita a nie kvantita. Spánok neoklameš.

USMEJ SA

Prvá vec po prebudení, ktorú by si mal urobiť je usmiať sa. Štúdie dokazujú, že ak sa ráno usmeješ, sám sebe spravíš lepšiu náladu, aj keď si ju najprv dobrú nemal. Posnaž sa ráno vykúzliť hollywoodsky úsmev a vyhnúť sa negatívnym myšlienkam. Vsugeruj si, že tento deň bude skvelý, bude sa ti dariť a niečo sa ti podarí. Takto sa dopracuješ k skvelej nálade hneď ráno. K tomu si pusti nejakú veselú pesničku a dobrá nálada je na ceste. 🙂

ROZHÝB SVOJE TELO

Ľudské telo je predurčené k tomu, aby sa hýbalo. Počas spánku je prirodzené, že sa veľmi nepohybuješ a práve preto by si mal ráno tvoje telo ponaťahovať a rozhýbať. Veľa úspešných ľudí začína deň s cvičením. Zacvičíš si ráno, budeš produktívnejší a nebudeš sa musieť večer vyhovárať, že nemáš čas na cvičenie, alebo že si unavený. Po cvičení sa budeš cítiť šťastnejšie a sviežejšie.

ZDROJ: UNSPLASH.COM

HYDRATUJ TELO

Pravdepodobne sa v noci nebudíš a nenapiješ sa. Ak sa to aj stane, tak tá trocha vody tvoje telo „nespasí“. To znamená, že tvoje telo nedostáva dostatočné množstvo tekutín po niekoľko hodín. To je dôvodom, prečo je ráno mimoriadne dôležité, aby si vypil dostatok vody. Voda naštartuje tvoje telo, metabolizmus a hneď sa budeš cítiť lepšie. Snaž sa naučiť, že ráno musíš vypiť aspoň 500 ml vody.

DOSIAHNI SVOJ PRVÝ ÚSPECH

Ak chceš mať dobrú náladu hneď ráno, je dôležité aby si dosiahol svoj prvý úspech. Môže to byť čokoľvek. Možno máš problém ráno ustlať posteľ, nechce sa ti to a zabúdaš na to. A čo tak tento raz ustlať tú posteľ? Bude to tvoj malý úspech. Prípadne si môžeš spísať čo máš v ten deň urobiť, aby si na niečo nezabudol alebo si zacvič jógu.

RAŇAJKUJ

Každé ráno by malo začať raňajkami. Tak si sprav na raňajky niečo, čo ti chutí a máš rád. Veľa ľudí vynecháva raňajky a to by sa nemalo stávať. Nemôžeš sa správne sústrediť na prácu a akúkoľvek činnosť, ak si hladný. Budeš produktívnejší a hneď budeš mať aj lepšiu náladu.

ZDROJ: PEXELS.COM

Týchto sedem trikov, by ti malo dopomôcť k optimistickejšej rannej rutine.  Verím, že niektoré z nich dodržiavaš ale sú aj také, s ktorými máš problém. Možno je na čase skúsiť ich aspoň týždeň praktizovať. Keď ráno dobre začneš, dobrá nálada ťa bude sprevádzať po zvyšok dňa a za to to určite stojí. Prajem pekné a optimistické rána.

ZDROJ: EVERYDAYPOWERBLOG.COM